lauantai 15. maaliskuuta 2014

Miltä näytän miitissä :D

Hei kaikille :333 Taas olen menossa miittiin Porvooseen, nyt voisin kertoilla miltä näytän :D Eli mulla on siis harmaa parkatakki ja farkut sekä sellaset hirveät jättimäiset lumisaapaskengät, sanotaan niitä vaikka lego ukkelin kengiksi :´D . Mulla on vaaleat, suht pitkät hiukset joita haron ja kieputtelen koko ajan c; Ja ja oon n. 148 cm pitkä jee oon Yuan kanssa saman pitunen :D Mä sitten kikattelen ja heilun heti kun oon vähän päässy tunnelmiin xD Ai niin, mua voi kutsua oikealla nimelläni eli Kaisla, tai ihan vaan Kaisuksi :33 Mukaan meiltä lähtee obitsutettu Cho, jolle oon muuten jo vaihtanut uudet chipitkin, Pena- Pate ( Pena ylistäköön teitä kaikkia, sarviseni! ) ja eräs ketä kukaan paitsi ihanat kik keskustelijat :333 ei tunne vielä. Tälle neidille olen vaihtanut Chon stock chipit vuorostaan ;) Mutta Penan siunausta kaikkille, ihanaa päästä näkemään teitä ihania nukkeilijoita taas!!! ^w^ 



Kaisu, Cho ja TopSecretNo1




p.s. Tulkaa miitissä rohkeasti juttelemaan, en pure ;D



 

6 kommenttia:

  1. MUAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH.... *vetää henkeä* MUAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHMUHAAAAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Mäpää tiedän kuka on uusi neitosi n w n <3
    Ou jee me ollaan saman pitusii, mut mitattii viime viikol terkkaril ja tasan 148 :))
    En malta odottaa et nähää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *järkytys Yuan hohotuksen pelottavuudesta* Niin tiedäthän sinä :D Jee jee, voi kyllä olla että oon lyhyempi en oo ihan varma... >u< Niin, en mäkäääännn ; 3 ; ♥♥♥

      Poista
  2. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ♥
    Okei eli nähdään pian 8D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huuuuu taas pelottava kommentti, tällä kertaa Mirukaliiniltä :´D Joo, vastahan me eilen nähtiin köhhistä köh o u o

      Poista
  3. UUUUUUUUUUUUUUUUUUU sä oot mua pidempi owo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uijui pelottavaa uu- uttelua >3< Ooh, oonko?? Jännää o u o

      Poista